Skip to main content

NEW Lion-O







M'agrada molt la nova sèriesempre hi haurà en mi un afecte especial per a la sèrie originalla clàssica ... Però he d'admetre que la nova en història és molt més forta, més complexamés elaborada i això és una cosa que aplaudeixo i m'alegra saber que van fer amb una sèrie de la meva infantesa una bona feina.


I love the new series, there will always be in me a special affection for the original series, the classic ... But I must admit that the new story is much stronger... more complex, more elaborate and that is something I welcome and I am glad they did with a series of my childhood a good job.

Comments

Popular posts from this blog

Un dels meus personatges preferits, d'un sèrie que personalment, considero una de les millors de tots els temps, veure aquest equip de super felinos lluitant junts per un bé comú contra el malèfic Mum-rra i els mutantes... record que de petit i fins i tot ara em semblen personatges especials.